Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Tuesday 28 February 2012

Plates & Cups

Hanis MY = Betul Hanis, nanti boleh buat rujukan bila perlu kan.....
Kamalia, Mama Faris = Saya belum try lagi bagi fingerfood utk Amzar....simpan resepi jer rajin....hikhikhik...
Ummi_Ziz = Mungkin dia belum biasa kot Izu, biasa lah anak2 kan.....macam-macam.....itu lah uniknya depa ni.
Umiyumi = Puding roti jer laaa mampu buat umi...nak buat kek ker, roti ke, pau ker...adoiiii belum rajin lagi...
Asmara = Kak As, hehehehhe...berkebun sikit2 jerk.....kecil-kecilan gituuuu...
Nadiah Sidek = TQ.....
MaryaYusof = Cepat sihat ya Marya....
Kamalia = Haaaa, ladang ....? Tinggi cita-cita tuh,......hehheihe...kalau saya ada ladang, boleh lah saya pos sikit hasil ke Jepun kan.....


Salam hari Selasa.....

Kalau asyik tayang makanan yg tidak gempak itu dan hasil kebun yg tidak meriah sangat itu , nanti ada pula yg kebosanan kan.....

Tapi kalau tak tayang, tidak berupdate pula blog ini .....****alasan .....

Ok lah, harini nak tayang favourite plates and cups.....

Favourite TIDAK SEMESTINYA ada ya......*wink *wink......

Dan dalam kes aku, memang BELUM ADA yg lengkap..........****sob sob sob.....

Tapi aku suka brand Claytan....entah kenapa......eheeee.....

Jom layan gambar-gambar di bawah, semua gambar ihsan website CLAYTAN.......



Aku suka sgt design ala-ala Jepun ni: kat rumah ada 2 mangkuk, 1 piring kecil....



Black-White: all time elegan

Sweet green with Green Living.....


Golden Dream aku !



Brown Classical Looks

Okey, beli sikit-sikit setiap bulan: Misi 2012 .......(hahahahha, boleh ker gitu?)

Till then, c ya....Assalamualaikum.....

8 comments:

  1. cantik, kat mana bole dapatkan tuuu...bkn mung dah ada keee?

    ReplyDelete
  2. Wah sekarang Claytan ada macam2 corak..Dulu bila msuk jusco saya asyik dok renung yang english pattern tuh. Suka sangat. Tapi bila mampu beli, saya beli yg simple line hijau tuh. Beli di Nilai 3, memanglah jauh lebih murah..rupanya reject. Kena pilih betul2..coz ada yg tak smooth atau macam ada kesan retak. Rasanya kedai tu pun dah tak wujud lagi hehehe...

    ReplyDelete
  3. eh sama la minat kita.. suka jugak claytan sbb kualiti dia bagus. kalau ada sale mesti beli. yg bagusnya kalau jatuh pun dia pecah elok je tak ada serpih2..umi ada koleksi windmill

    ReplyDelete
  4. saya pn ada 2 piring ala jepun tu
    tp, x beli pn
    diorg bg free kat husband =)

    ReplyDelete
  5. cantikla dini..
    teringat, tak salah saya kilang clay tan ni ade jugak kat batu pahat..memang tepi jalan betul kilang dia..

    ReplyDelete
  6. cantik2... sy suka design2 modern cam dini tunjuk ni, nak kumpul pinggan mangkuk jugak la hehe

    ReplyDelete
  7. Dini,

    Main tayang2 ye... cita2 yg bagus tu kumpul jgn tak kumpul! Claytan mmg cantik2 design die walaupun berat sikit... Tak kisahlah janji cantik! :):)

    Pssst.... nnt nak tayang my wok/pan set baru beli smlm...tungguuuu ya :) hehehehe~

    ReplyDelete