Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Thursday, 31 January 2013

Fearless in d kitchen

ishamizu CikA Kakzakie Marya Yusof nadia rashid Kniedaz ummuaidan Nadiah Sidek Ummu Madihah umiyumi3 & teman-teman blogger = Happy All Day ya ...


Aku suka --- bereksperimen di dapur.

Lepas tu Mr Hubby yang diberi penghormatan untuk merasa ...ahaks! Jadi atau tidak, tidak mengapa.

Aku selalu gelarkan dia sebagai 'Mr Tasteless', sebab semuanya ok bagi dia, selagi benda itu edible .... 

Bila aku tanya sedap tak, susah mahu jawab,

Jawabnya, "sedaplah kot, sebab boleh makan!"

Boleh gitu?



posted from Bloggeroid

17 comments:

  1. Assalam dini..
    Keno berani mencubo lah dok baru tahu jd ko dok...
    Hheeheh.klakar hubby awok Mr. tasteless..abuaidan pulok jenis kalau tok tanyo tok komen gapo2..kalu tanya sure jwb nice..nice..pdhal gak kade2 masih perrap..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi...seghupo jah kan demo nih ......

      Delete
    2. betul-betul...suap mulut belako...jadi sene lah masok gapo pun bulih! ayat biaso somi sy bui.."ada penoh sy tak make hok awk buat..ooo kalu hide budu x make lah"..:D

      Delete
    3. Hihihi, nadia, hok sini pong tok make budu...saya sokmo ghoyak, budu ni.lar hok buat bijok....kahkahkah..

      Delete
  2. bagus la dini ni. selagi boleh cuba dan pelbagaikan masakan. hehehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isi masa lapang sue...bolehlah....syok sendiri....hihihi

      Delete
  3. Mr hubby di rumah akan komen bila yang masak orang lain..contoh kalau gulai selalu MIL masak..tiba-tiba lain rasa dia akan komen sebab dia tau org lain masak...(saya le tu)

    ReplyDelete
  4. suami saya kalau tanye sedap atau tak dia jawap hurmm aje..tp kalau x sedap byk pula komplennya..tp kalau makan bertambah tu atau sampai meratah lauk sedapla maksudnye hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi...macam2 kan....tp klu sampai meratah kira puas hati lah tukang masak...kan kan kan?

      Delete
  5. Salam Dini,

    Setuju sangat2 dengan kata-kata Julia Child tu! Pak Aji kalau sedap tu diam seribu bahasa tapi kalau rasa lari sikit drp biasa, mulalah mulut dia pot pet, pot pet! Kalau suka, dia suruh masak lagi, dan lagi dan lagi mcm lasagna. Betul tu bab budu, sebab tu kita yang makan budu bijak2, kan kan kan!!!

    ReplyDelete
  6. mugo tok laki kito hok masok sokmo...jadi gak...kito hok tuke test nya....hahaha...terbalik...

    tapi gak..kalu kito hok masok...srupo jah...sedak blako....standard lidoh blako...hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ho la ct, asa buleh tele tu kiro.pass la tu dok.....

      Delete
  7. suami jenis makan apa saje senang. suami saya tak macam tu..huhu..

    ReplyDelete
  8. kalau boleh makan tu maknanya memang sedap la kak:)

    ReplyDelete