Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Thursday 24 November 2011

Pasta Salad for Usrah

Malam tadi, turn usrah hubby buat di rumah kami, start 9pm.

Last week aku siap-siap tanya la berapa orang, dia cakap biasa-biasa 7 orang, kalau semua hadir lah.

Sehari sebelum tu, hubby tanya aku nak prepare apa utk orang usrah.  

Dengan selamba aku jawab, "steam pau ajer." (Nampak sangat ketidakrajinan aku itu....hikhikhik).

Tapi semalam balik keje, aku beli laa jugak bahan-bahan utk memasak yg seringkas dan sesenang mungkin. 

Hasilnya......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Spiral Pasta Salad with Chillie Tuna

So yummy with a bit pedas = according to mr hubby


Pagi ni, bukak fridge, tengok ada balance pasta salad itu. Apa lagi, operasi pemanasan global dalam kuali pun bermula. 


Dapat bahagi 3 bahagian: 1 mangkuk utk hubby sarapan, 1 tupperware utk maktok (babysitter), 2 mangkuk tingkat kecil aku bawak p kerja, bagi pada kakak cleaner yg selalu dok sapu kt blok akademik. Sekali-sekala menggembirakan orang lain, besar pahalanya...insyaAllah......

Ok sebelum aku tamatkan cerita hari ini, sila lah menjamu mata dengan gelagat little Amzar ya. 




No comments:

Post a Comment