Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Wednesday 12 October 2011

"Ajwad Tak Nak, Ada Pokok...."

Di suatu petang, seperti biasa, nak jemput 2 beradik ni drp rumah MakTok (pengasuh)....

Sampai jer kat rumah MakTok, macam biasa, aku pon masuk ke dalam...borak2 dengan anak MakTok (ex-colleague masa kt UM dulu) yang sedang berpantang.......

MakTok menghidangkan cucur udang dan teh o sebagai hidangan minum petang (biasa tiap-tiap hari kerja aku memang minum petang situ....uhuhuuhuh...murah rezeki MakTok, aminnn......)....

Tanpa berlengah (nampak sangat kelaparan kah? ahaks!), aku pon capai ler sebiji cucur udang tu, sambil cubit kecil supaya senang masuk mulut nak suap Ajwad.....

Aku pon sua kan kpd Ajwad. Lalu dengan pantas dia berkata:

"Taknak, ada pokok!"

Uh terkedu sesaat aku.......

Rupanya sebab ada daun kucai dalam cucur tu...dia nampak hijau-hijau...terus habaq 'pokok'.......

Punyer laaa gelak MakTok dan member aku tu......

aduiiii...anok oh anok!

No comments:

Post a Comment