Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Monday, 5 May 2014

Menu Ahad


Macam biasa, hari Ahad, hari bersenang-lenang di rumah sahaja. Bangun pagi-pagi pergi pasar sementara anak-anak masih tidur dengan daddy mereka........

Bila dah pergi pasar, maka juadah harini ada special sikit lah. Jumpa pula si sepit biru di pasar. Ok terus terfikir nak buat gulai Kelantan. 


Beli juga 2 biji labu bersaiz comel lote.
Lama dah tak buat sira labu ni.
Puas makan semalam.


Goreng juga tempe. Rajinkan diri buat sambal cili kicap,
letak bawang putih banyak-banyak.
Perghhh cicah macam tu je makan, sedappppp......
hidangan asal masyarakat Jawa kan.

Taraaa ---- si sepit biru.
Gulai Kelantan bersama tempe. 

Pada yang merindu 2 hero cilik ni ---- nilah wajah terbaru.....hikhikhikhk

10 comments:

  1. tempe goreng ngan sambal kicap selalu buat as kudapan, tak sempat nak makan ngan nasi...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. wah selero molek makae ngan nasi panas2 ni semua, jawo kelate ko guano ni hehehe. amboi heroes nunggu makanan ker tu, serius jer muka.

    ReplyDelete
  3. Kedua-dua hero tunggu siri labu ko tu..lama dah jugok tak maka Tempe terliur tibe2

    ReplyDelete
  4. Tempe goreng dan sambal kicap, masakan jawa sedap di ratah. Saya selalu sediakan tauhu goreng bersama...cantiknya set pinggan! Mesti hero tak sabar nk makan nii..

    ReplyDelete
  5. erm....selera nengok tempeh tu...

    ReplyDelete
  6. lamo tok makae labu siro…manis leting ni.

    ReplyDelete
  7. Cute little boys! Food looks good! Hope not too late to wish you Ramadan Mubarak!

    ReplyDelete
  8. Sira labu..sedapna..dah lama tak buat...:)

    ReplyDelete
  9. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete