Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Saturday, 16 June 2012

D'hearty Healthy Pancake

Buat pancake lagi untuk sarapan hari ini.

Tepung atta, fresh milk, telur, pisang, & air.

Tak perlu letak gula garam dah, sebab rasa pisang dah cukup sedap --- sesuai untuk 2 little hero.

Mummy makan dengan unsalted butter --
Yummy!









"Semai & berikan rasa cinta pada yang HAQ & berhak."

Happy weekend everyone!

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Salam Yong,
    tepung atta? Ni tepung buat tosay tu kan?
    Cinta-cinta lagi!

    ReplyDelete
  2. amboi comelnya pancake.. bentuk love lagi tu hehe.. k umi pun kalau masak pakai pisang emas mmg tak letak gula dah. dah cukup manis. hmm lama tak mkn pisang emas dibawa belayar ni :)

    ReplyDelete
  3. salam...ai...rajinnya buat bentul love...budak2 mesti suke bila tengok bentuk2 manarik nie...tabik spring tuk dini..rajin bangat...huhu..lynn dah lame tak masak..entah2 skill pun dah ilang..

    ReplyDelete