Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Tuesday, 13 March 2012

Peristiwa di tengah malam......



Sedang lena diulit mimpi, tiba-tiba telinga ini menangkap 'pencemaran bunyi'........kecoh-kecoh di luar rumah.....

Bangun. Mata memandang jam, hmmm......12 am...... kenapakah ada 'kecoh-kecoh' di luar?

Kaki melangkah menuju balkoni (macam jauh sangat....katil tepi pintu balkoni jerk.....).....

Langsir diselak........oowhhhh ramai juga manusia di luar rumah, lebih 5 orang rasanya......

Kecoh....kerana ada kereta yg perlu ditarik......hmmm......

Kenapa ya orang nak tarik kereta ni, perlu kecoh-kecoh? Dan kenapa pula perlu dilakukan di TENGAH-TENGAH MALAM? 

Hanya mereka yg terlibat sahaja ada jawapannya.......

Selesai memahami apa yg berlaku, aku sambung tidur ........



9 comments:

  1. biasalah tu..benda2 cmni mmg saje nk kecoh2..klau bole satu dunia diorg nk kecoh..aduhai..

    ReplyDelete
  2. kat rumah saya tengah malam, orang merempit.... bising.

    ReplyDelete
  3. adoikkhh traumanya.tgh2 mlm nak tarik keta..kesian :(

    ReplyDelete
  4. ler tarik kete tengah2 malam. dah la menyusahkan tuan kete, menyusahkan org lain pulak. :p

    ReplyDelete
  5. As salam Dini,

    Alamak, ade org tarik kereta tgh mlm ke? Tak bayor ke? Ahaks bz the body! :p Tak baik tul kan...hehehehe... Loves vegie too... Sgt cute :)

    Psssst... Muchas gracias click fan page :)

    ReplyDelete
  6. mungkin dia ingat bila tengah malam tuan punya keta mesti ade kat rumah kan..so,senang sikit nak ambik kereta tu..

    ReplyDelete
  7. Adus mganggu ketenteraman awam.
    Mcm2 ujian setiap org kn..mst malu sedih keta kene tarik ..

    ReplyDelete
  8. ni yg buat rasa cam malas nak balik m'sia haha...

    ReplyDelete