Let's Click Here !

Hi wanna be my VIP in my life?

Powered by Blogger.

Xie-Xie Ni !!!

Get this widget

My Brain

Right Brain/ Left Brain Quiz
The higher of these two numbers below indicates which side of your brain has dominance in your life. Realising your right brain/left brain tendancy will help you interact with and to understand others.
Left Brain Dominance: 11(11)
Right Brain Dominance: 5(5)
Right Brain/ Left Brain Quiz

Monday 26 September 2011

4 months Little Amzar + Dinner

"Mummy ! Let me ready 1st okay? This thing is very hard to hold...."

"Ok now I'm ready....to my uncles, Moksu, atuk, nenek, Toksu in KL, I'm chubby already...hehhehe...because every day n every nite I have the best in my life - breastmilk ! "




Dinner aku n hubby semalam. Spring pasta (tak tahu nama sebenar) soup.....tapikan time nak makan jerk, sup dia dah kering daaa...rupa-rupanya telah diserap secara kijamnya oleh si spring pasta ni...hancur angan-angan aku nak makan pasta soup...huk huk huk......lain kali habis jer masak, aku kene terus makan laaa...

Ada udang, cendawan enoki (straw), carrot dan tomato.....cara buat aku bagi kt bawah ek....

Pasta soup:
1. Panaskan minyak masak - masukkan bawang putih/bawang besar/cendawan
2. Masukkan 2 sudu besar sos spageti dan carrot dan udang
3. Setelah seketika, masukkan air (sukatan korang tentukan sendiri nak berapa banyak kuah) - aku guna air rebusan pasta tu....
4. Masukkan garam/perasa/kiub ayam (ikut citarasa masing-masing) - aku guna organic seasoning.
5. Setelah kuah mendidih, baru laaa masukkan pasta.......
6. Selesai.....

No comments:

Post a Comment