Musim exam untuk pelajar diploma telah tiba......musim exam ni bukan sahaja membuat student rasa tak keruan, tetapi turut membuatkan lecturer tension ------ kejar dateline untuk marking....hehehhe
Semalam, pagi aku bertugas jaga peperiksaan budak-budak Civil.
Sempat lah aku tegur seorang ni, sebab ? Dah masuk dewan, elok-elok dah duduk, sempat lagi nak update status kat Twitter, sedangkan aku berdiri betul-betul belakang dia.....aduhai......
Tanpa buang masa, aku tegur dia lah. Aku cakap, tak payah lah nak update Twitter tu, off handphone sekarang juga!
Zaman-zaman aku nak ambil exam dulu, memanglah Twitter, FB, Foursquare semua ni tak ada kan, so kiranya tak adalah nak tergedik-gedik nak update status kan.
Tapi by logic, bila kita dah masuk dewan exam, nak ambil FINAL EXAM, sepatutnya tak terfikir dah pasal benda-benda ni semua. Hmmm....entahlah.....
Sampai satu tahap aku dah terfikir kemajuan telekomunikasi ni dah makin membawa banyak keburukan pula.....
Ok tinggalkan kisah itu. Untuk dinner semalam, aku buat spageti. Teringin pula nak makan.
 |
| Si miau pun senyum setuju dengan hidangan ini ! |
Untuk sarapan pagi ini, disebabkan masih ada lebihan kuah spageti, maka haruslah recycle dengan seberapa segera.
Ambil 4 keping roti, berkeping-keping Bega cheese, kuah spageti = Bread Lasagna......
Yummy !!!!
 |
| Bread Lasagna |
 |
| Budak ini kalau lambat suap, dia akan cakap, " nak...nak...nak..." hehhehehe...so sweet |
Till then, c ya...Assalamualaikum....
***cikAwin = ladies pool takdak lah situ, semua campur....disebabkan itu, I cuma teman Amzar kat pool baby....kekekekke (alasan takmo swimming)....